İstanbul ShoppingFest2014, hem İstanbulluları hem de İstanbul’u ziyaret eden konukları şaşırtan, unutulmaz bir partiyle başladı. Açılış gecesindeİstanbul dekoru önünde gösterilerini sergileyen WaterRocket grubunun şovu, izleyenlere görsel şölen yaşattı

İstanbul’un marka değerlerinden biri olma yolunda hızla ilerleyen ve düzenlendiği tarihlerde şehirde indirimfırsatları sunanİstanbul ShoppingFest (İSF),dördüncü yılının açılış partisinde sürpriz etkinliklere ev sahipliği yaptı.7-29 Haziran 2014 tarihleri arasında düzenlenecek olan festivalin açılışı 6 Haziran gecesi Ortaköy Meydanı ve House Cafe’degerçekleştirilen etkinliklerle başladı.

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı & İSF İcra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar’ın ev sahipliğini üstlendiği House Cafe’de gerçekleştirilen davete; Kültür A.Ş. Genel Müdürü Nevzat Kütük, Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Hüseyin Doğan, Türkiye İhracatçılar Birliği Başkanı Mehmet Büyükekşi, İstanbul ShoppingFest Yönetim Kurulu Üyesi Yılmaz Yılmaz, İstanbul ShoppingFest Yönetim Kurulu Üyesi Sinan Öncel ve iş dünyasından birçok önemli isim katıldı. İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı & İSF İcra Kurulu Başkanı İbrahim Çağlar, yaptığı konuşmada herkesi festival coşkusunu yaşamaya davet ettiğini belirterek; “İstanbul ShoppingFest heyecanının sadece AVM’lerde değil, şehrin bütün katmanlarında hissedilmesini istiyoruz. Bu nedenle İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Kadir Topbaş’ın platform başkanlığını yaptığı festival için tüm sivil toplum örgütleri ve dernekler de harekete geçti” diye konuştu.

BOĞAZ’DA 12 METRE YÜKSELEREK ŞOV YAPTILAR

Gecenin sürprizi ise Boğaz’da yaptıkları gösteri ile izleyenleri hayretlere düşüren, görsel bir şov yaşatan WaterRocket grubu oldu. İstanbul ShoppingFest için ilk kez Türkiye’ye gelen ve aralarında dünya şampiyonlarının da bulunduğu grup, Boğaz’ın sularında yaptıkları ışıklı şovla izleyenlere görsel bir şölen sundu. Wakeboard, sörf, kite-surf ve jet-ski’nin bir bileşimi olan ekstrem spor TheFlyBoard’u Boğaz’ın serin sularında sergileyen grup zaman zaman izleyenleri heyecanlandırdı. Leonardo Dicaprio, TomCruise gibi ünlülerin de yaptığı bu sporla İstanbullular’ın karşısına çıkan WaterRocket, gökyüzünde 12 metreye kadar yükseldi. WaterRocket üyeleri, İstanbul Boğazı’nın büyüleyici manzarası karşısında çok etkilendiklerini söylediler.

ORTAKÖY MEYDANI’NDA DJ PARTİ

Fransa’dan gelen Toy Brigade,Ensbatucada grupları ile Power FM DJ’leri ise Ortaköy Meydanı’nda kurulan sahnede sergiledikleri performansla yüzlerce kişiyi eğlendirdi. Eğlenceli sokak partisi saat 22.00’a kadar devam etti.

İstanbul ShoppingFest ruhu, önümüzdeki günlerde alışveriş merkezleri kadar; İstanbul’un önemli alışveriş caddelerini de saracak. 23 gün boyuncadevam edecek olan sokak şenlikleri, konserler, gösteriler, çocuklara özel oyunlar, partiler, yarışmalar ve defilelerle hareketlenen şehirde eğlencenin temposu yükselecek. İstanbul’un tarihi dokusuyla birleşecek olan etkinlikler yerli ve yabancı turistlerin yanı sıra İstanbullular için de büyük heyecan fırtınası estirecek.

ISFhakkında daha fazla bilgi için;

Nurbanu Güney Elbir, 0546 272 90 11

Accord İletişim; 0212 275 47 10

nelbir@accord-pr.com

Editöre Not:

İSF Hakkında

Yurtdışı tanıtımı Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen ve İstanbul’un yerel ve idari kurumları ile başta Türk Hava Yolları (THY), Colgate Beyaz Optik, Power FM olmak üzere güçlü sponsorlarla yola çıkan İSF, eğlence ve alışverişi bir araya getiriyor.

Türkiye ekonomisine büyük katkı sağlayan festivalin dördüncüsü, İcra Kurulu Üyeleri; İstanbul Ticaret Odası (İTO), Kültür A.Ş., Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF), Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) işbirliği ile hayata geçiyor.

İstanbul ShoppingFest 2014 yılında Türk Hava Yolları (THY), İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı (ISG), Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği’nin (AYD), Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), Kategori Mağazacıları Derneği (KMD), Gıda Perakendicileri Derneği (GPD), Turistik Restoran İşletmecileri Derneği (TURYİD), Tescilli Markalar Derneği (TMD), İstanbul Kuyumcular Odası (İKO), Osmanbey Tekstilci İşadamları Derneği (OTİAD), Kapalıçarşı Esnafları Derneği, Mahmutpaşa Esnafları Derneği, Yüzyıllık Markalar Derneği, Turistik Otelciler, İşletmeciler Ve Yatırımcılar Birliği (TUROB), Laleli İşadamları Derneği, Merter İşadamları Derneği, Taksiciler Odası ile işbirliği yapıyor.

FESTİVALE 23 AVM KATILIYOR

Festivalin altın katılımcı AVM’leri 212 İstanbul PowerOutlet, İstinyePark, Kanyon ve Zorlu Center olacak. Açılış partisinin gerçekleştirileceği Mall Of İstanbul ve kapanış partisine ev sahipliği yapacak olan Vialand festival için gümüş katılımla kapılarını misafirlerine açacaklar.

Festivalin diğer katılımcı AVM’leri ise Akasya Acıbadem, Akbatı Alışveriş ve Yaşam Merkezi, Akmerkez, Aqua Florya Alışveriş Merkezi, Capitol, Carousel Alışveriş ve Yaşam Merkezi, City’s Nişantaşı, Demirören İstiklal, Forum İstanbul Alışveriş Merkezi , İstanbul Cevahir Alışveriş ve Eğlence Merkezi, Maltepe Park AVM, Marmara Forum, Marmara Park, MetroCity Alışveriş Merkezi, Palladium Alışveriş Merkezi Ataşehir, Pendorya Alışveriş Merkezi, Trump Alışveriş Merkezi olacak.

0 CommentsYorumları Kapat

Bir Yorum Yaz

Bilgi İçin

Telefon: +90 212 231 92 85
Faks: +90 212 231 89 46
otiad@otiad.org.tr

Haber Bülteni Aboneliği

OTIAD © Copyright 2024. Tüm Hakları Saklıdır.

Haber Bülteni

En yazılar ve güncellemeler e-posta adresinize gelsin.

Söz veriyoruz, asla spam yapmayacağız :)