Osmanbey Tekstilci ve İşadamları Derneği (OTİAD), sektöre yönelik eğitim çalışmalarına devam ediyor. Eğitmen ve Yönetim Danışmanı Bülent Başar’ın OTİAD Merkezi’nde verdiği ‘Satış Becerileri Geliştirme ve Satışta Profesyonellik’ başlıklı eğitime, 30’a yakın tekstil markalarının satış temsilcileri katılım gösterdi.

 Eğitimde, katılımcılara, profesyonel satış uzmanı olmanın püf noktaları anlatıldı ve müşteri ile ilişkiler konusunda nasıl bir tutum ve davranış içerisinde olunması gerektiğine ilişkin ipuçları verildi. Dünyanın en zor 10 mesleği içinde gösterilen satış personelinin yüksek enerjisini daima canlı tutmasının büyük önem arzettiğine vurgu yapılan eğitimde, sunulan ürün ve hizmetin memnun edici olmasından daha çok şaşırtıcı ve tavsiye edilebilir olmasının sağlamanın önem arz ettiğinin altı çizildi.

 Müşteri kaybının en fazla iletişim problemlerinden kaynaklandığı üzerinde durulurken; müşteri kaybının yüzde 68’lik payının çalışan davranışlarının sonucunda gerçekleştiğine işaret edildi ve müşteriyi sistemde tutmak için çok kaliteli bir iletişim yaratmak gerektiğinin altı çizilerek “Kaybolan her müşteri için 5 kat daha fazla zaman, enerji ve para harcamak gerekiyor” denildi.


 Katılımcılara sertifika verildi

 OTİAD öncülüğünde gerçekleşen 4 saatlik eğitim süresi boyunca; ‘Eğitimde Güven Nasıl Oluşur’, ‘Satışın Dilini Belirlemek’, ‘Müşteri Tatmini’, ‘Müşterinin Önyargıları’, ‘Müşteri Bizi Nasıl Görüyor?’, ‘Müşterinin Algısını Değiştirme’, ‘Müşteri Bizden Ne Bekliyor?’, ‘Müşteri İlişkileri Yönetimi’, ‘Satışta İkna’, ‘Profesyonel Satışta İkna’, ‘İkna Sürecinde Müşteri Beklentilerini Anlamak’, ‘İknanın Psikolojisinde Etkiler Hiyerarşisi’, ‘Kişisel Satışın Önemi’, ‘Satış Geliştirme Yöntemleri’, ‘Kişisel İmaj Ve Müşteride Yarattığı Etkiler’,’ Satış Pazarlama İlişkisi’, ‘Pazarlamanın Temel Hedefi’, ‘Pazarlama Stratejileri’, ‘Satıcının Temel Özellikleri’, ‘Kişilerarası İletişim’,  ‘İletişimde 3A Modeli’, ‘Etkili Konuşmayı Oluşturan Unsurlar’, ‘Dinleme Türleri’, ‘İletişime Engel Olan Unsurlar’, ‘Beden Dili’ Ve ‘Beden Dili Öğeleri’ alt başlıkları enine boyuna ele alındı. Eğitimler sonunda eğitime katılan sektör temsilcilerine sertifika verildi.
0 YorumYorumları Kapat

Bir Yorum Yaz

Bilgi İçin

Telefon: +90 212 231 92 85
Faks: +90 212 231 89 46
otiad@otiad.org.tr

Haber Bülteni Aboneliği

OTIAD © Copyright 2024. Tüm Hakları Saklıdır.

Haber Bülteni

En yazılar ve güncellemeler e-posta adresinize gelsin.

Söz veriyoruz, asla spam yapmayacağız :)